معرفی وبلاگ
به نام خدا زن با نظاره کردن در آیینه ی گوهر وجودی که خداوند به وی عطا نموده،در می یابدکه از جایگاه اجتماعی بسیار والایی برخوردار است. هیچ پیامبر و معصومی از غیر زن زاده نمی شود.آری "زن با یک دست گهواره و با دست دیگر تاریخ بشریت را حرکت می دهد." زن در حکومت حضرت مهدی(عج)به جایگاه رفیع و واقعی خود دست می یابد.امام باقر(ع)در تفسیر آیه 148 سوره بقره می فرماید:"سوگند به خداوند،313 تن که 50 نفر از آنان زنند،بی هیچ قرار قبلی در مکه گرد می آیند و این است معنای آیه شریف:هرکجا باشید،خداوند شما را حاضر می کند،زیرا او بر هر کاری تواناست.بحار الانوار،ج52،ص223 به امید آن روز - مدیر وبلاگ"باران"
دسته
دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 337411
تعداد نوشته ها : 430
تعداد نظرات : 46
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

شوراي اطلاع رساني استان به مناسبت 12 دي ماه (روز يزد) پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين پيام آمده است:

پنج سال از سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالي ) به استان يزد و شور و شوق وصف ناپذير مردم اين ديار در اثبات ولايتمداري خويش سپري شد.

در اين 5 سال آثار و دستاوردهاي ارزشمند سفر رهبر فرزانه انقلاب يكي پس از ديگري در قالب توسعه معنوي و مادي استان به منصه ظهور رسيد كه عطرآگين شدن فضاي استان به شميم روح بخش ولايت و معرفت مهمترين دستاورد آن است.

معظم له در سفر تاريخي و شكوهمند خود به ديار دارالعباده و دارالعلم يزد با بيانات گهربار و ارزشمند خود ضمن ترسيم روند حركتي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به سمت رشد، تعالي و اقتدار هر چه بيشتر، اميد و نشاط را به جامعه متدين و ولايت مدار سرزمين خدا و خاك و خاطره به ارمغان آوردند.

ثبت دوازدهم دي ماه به عنوان روز يزد، براي هميشه صحنه هاي وصف ناپذير استقبال قشرهاي مختلف مردم هميشه در صحنه اين استان از رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالي ) ، اين حقيقت را روشن تر از گذشته تجلي بخشيد كه پيوند از هم ناگسستني ولايت و ملت زيربناي عزت است و پروردگار به بركت بصيرت، آن را نصيب مردم اين مرز و بوم ساخته است.

شوراي اطلاع رساني استان يزد  سالروز ورود رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) به استان دارالعلم و دار العباده يزد را گرامي داشته و آرزوي طول عمر پر خير و بركت و سلامتي براي معظم له را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايد.

 




دسته ها : مناسبت ها
سه شنبه دوازدهم 10 1391 12:26
X